Rilakkuma.

Tajuk blog dah ditukar. Rupa blog turut sama ditukar. Harap maklum.


Assalamualaikum, Hello, Annyeonghaseyo!
Sang putera menyusun jarinya lalu menarikan jarinya yang lawa bak kristal ke atas keyboard piano tersebut. Jarinya seperti berjanji dengan tuannya untuk memainkan melodi yang merdu. Burung-burung yang lalu lalang di situ terus berhenti lalu bertenggek ke atas piano. Mereka pun menyanyi bersama-sama mengikut rentak melodi itu. Tetiba.. suara yang agak sumbang meneruskan nyanyian lagu itu.. semua memandang ke arah gadis itu. Tersengih-sengih dia, dan siapa sangka.. budak itu adalah aku. HAHAHAHA. Layak tak aku jadi novelis? K, aku dah merepek. So, kita straight to the point.

Rilakkuma? Ulangan suara. Rilakkuma? Binatang apakah itu? ... Rilakkuma adalah patung beruang yang comel bak Adibah Nor.. siapa kata Adibah Nor tak comel? Hang buta ek. Patung ini boleh diduduk ke atasnya, peluk dengan ketat, terajang, cium, bawa bersiar-siar, berangan-angan main kahwin-kahwin, tumbuk dia apabila kita frust menonggeng macam emak kawan shinchan, Nene Sakurada seperti rajah dibawah:


Tetapi material yang digunakan diatas ialah arnab. Kesian arnab tu. Ada tengok satu episod tu, secara tidak sengaja si arnab tu boleh hidup. Dia kena campak kat luar oleh adik shinchan. Nene tak perasan so kelam kabut dia cari. Time tu lah, arnab yang tkde dosa tu mengadu kat anjing shinchan yang bernama Shiro. Katanya dia tak tahu erti sakit dan taknak pulang. Aduh, dramatis gilakan?

Tujuan saya buat entri ni sebab nak... bodek dengan korang. Zatiee teringin sangat nak patung Rilakkuma. Boleh tak beli satu? Bolehkan bolehkan? Heee, I harap korang tolong saya. Memang mengidam patung ni dari tahun lepas. Huhuhu :(

I may be single but my heart is taken.
Fly to the clouds. Bye c: